La mulți ani, mămica mea!

E ziua ta, mămica mea,

Și n-am alt dar decât iubirea mea.

Tăcută și umilă este dragostea mea,

Așa că-ți spun: „La mulți ani, mămica mea!”

Aș fi vrut să-ți dăruiesc o floare,

O floare frumoasă și îmbietoare.

Dar nici o grădină cu flori

Nu ar umple lumea cu un miros atât de atrăgător

Ca al tău, mămica mea, în dimineața cea grea.

Aș fi vrut să-ți dăruiesc o bijuterie,

O bijuterie frumoasă și perfectă.

Dar nici o mie de bijuterii și nestemate

Nu s-ar asemăna cu frumusețea ta,

Cu perfecțiunea ta, mămica mea.

Aș fi vrut să-ți dăruiesc o stea,

Care la gâtul tău frumos ar fi vrut să stea.

Dar nici un milion de stele lucitoare

Nu s-ar asemăna cu strălucirea ta

Pe care o răspândești în viața mea,

Mămica mea!

Acum când împlinești o minunată vârstă,

Acum când îngerii în cor îți cântă,

Acum vreau să-ți dăruiesc iubirea mea

Și să-ți spun: „Te iubesc, mămica mea!”

Domnul să te binecuvinteze cu o viață lungă,

O viață plină de fericire,dragoste și sănătate

Alături de familie, alături de cei dragi.

Dumnezeu să te-nsoțească la fiecare pas

Și să te poarte pe palmele Lui în fiecare an.

Încet îndrăznesc să-ți șoptesc:

„La muți ani, mămica mea! Te iubesc!”

3 gânduri despre ”La mulți ani, mămica mea!

Lasă un comentariu